W świecie, w którym inwazje potworów są powszechne i częste, bycie poszukiwaczem przygód w drużynie jest uważane za jedną z najbardziej pożądanych prac ze względu na honor i sławę, jaką zapewnia. Chcąc wyrobić sobie markę, młody ludzki wojownik o imieniu Alvin zamierza rozpocząć swoją karierę od wykonania niskopoziomowego zlecenia dla gildii.
Podczas podróży Alvin zostaje zaatakowany przez magicznego niedźwiedzia i natychmiast znajduje się w trudnej sytuacji. Szczęśliwym trafem podchodzi do niego mroczna elfia uzdrowicielka Karla i pyta, czy Alvin potrzebuje pomocy - będąc pozornie nieświadomą sytuacji, jaka ma przed oczami. Po dyskusji niepotrzebnie skomplikowanej przez absurdalnie ekscentryczną osobowość Karli, Alvin w jakiś sposób przekonuje ją, by mu pomogła. Niestety, zamiast go uleczyć, przypadkowo rzuca klątwę: jeśli Alvin oddali się od niej zbyt daleko, umrze.
Pomimo tego, że jest zmuszony towarzyszyć Karli, dopóki klątwa nie zostanie złamana, Alvin pozostaje niezłomny w swoich ambicjach, aby stać się pełnoprawnym poszukiwaczem przygód. Z partnerką u boku podróż do celu może być łatwiejsza lub trudniejsza - w zależności od kaprysów Karli.