Jump to content

Regulamin Forum AnimeNI


Recommended Posts

  • Administrators

1.png.7d03d79e714fa983040b2712ce699744.png


2.png.d8814160e615364976a025a0d12f5d90.png

  1.     Regulamin forum określa warunki i zasady panujące na forum AnimeNi.pl
  2.     Rejestracja na stronie AnimeNi.pl oznacza akceptację regulaminu i znajomość zasad panujących na nim.
  3.     Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
  4.     Na forum istnieje hierarchia rang Użytkownik -> Moderator Forum -> Administrator (ma największą władzę).
  5.     Korzystanie z forum jest darmowe i nie wymaga żadnej opłaty.
  6.     Zabrania się podawania danych osobowych innych użytkowników - imienia oraz nazwiska, adresu, zdjęć oraz innych tego typu bez ich wyraźnej zgody. Dotyczy to także rozmów prywatnych.
  7.     Zabrania się zamieszczania i propagowania treści sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej etnicznej czy też propagujących przemoc w świecie rzeczywistym. Wszelakie groźby karalne, propagowanie środków odurzających, narkotyków oraz pornografii, nakłanianie do samobójstwa oraz innych zabronionych przez prawo polskie jest również zabronione.
  8.     Zakazuje się również wszelkich innych czynów zabronionych przez obowiązujące na terenie Rzeczypospolitej Polskiej prawo.
  9.     Niedozwolone jest rozpowszechnianie treści naruszających dobra osobiste osób trzecich (w tym innych użytkowników forum) lub zagrażających naruszeniem takich dóbr osobistych.
  10.     Zakazuje się podejmowania działań spełniających znamiona przestępstwa lub zachęcających do popełniania przestępstw (w tym zniesławienia lub pomówienia).

separator.gif.9de126e7100ae11aaff459d0d0e0d2c2.gif

3.png.a5f6e53de89742a604d6ebd9e0887201.png

  1.     Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum. Po zablokowaniu jednego konta (perm ban), zablokowana osoba może założyć kolejne konto tylko w przypadku gdy Administracja udzieli na to zgodę.
  2.     W przypadku (wspólnego IP, np. rodzeństwo, partner) należy zgłosić ten fakt do Administracji.
  3.     Każdy użytkownik może poprosić o usunięcie swojego konta w każdej chwili bez podawania przyczyny. Administracja wtedy zdecyduje czy konto zostanie usunięte czy nie.
  4.     Nazwa konta nie może posiadać wulgaryzmów, pseudowulgaryzmów, treści rasistowskich, treści pornograficznych, treści religijnych, reklamujących inne serwery, podobnych nazw do członków Administracji AnimNi, znaków specjalnych, emotikonek itd. Nazwa użytkownika musi być czytelna i łatwa do wyszukania.
  5.     Użytkownik może zmienić swoje dane (e-mail, hasło itp.) w każdej chwili.
  6.     Każdy użytkownik może zmienić swoją nazwę wyświetlaną zgłaszając się do Administratora podając nowy nick.

separator.gif.9de126e7100ae11aaff459d0d0e0d2c2.gif

4.png.699ed60af585dff815b89c0c08a5d396.png

  1.     Nazwa tematu musi być zgodna z zawartością tematu.
  2.     Zakazuje się umieszczania w postach oraz nazwach tematów linków do innych serwerów, for, treści rasistowskich i wulgarnych oraz łamiących Regulamin Forum.
  3.     Zabrania się spamowania, tworzenia postów zawierających same emotikony, offtopicu, pseudomoderacji. Dozwolone jest powtarzanie znaku emotek (flood) np. "xDDDDD", ale też w granicach rozsądku.
  4.     Zabrania się wszelkiego pisania wulgaryzmów, obrazy innych użytkowników, oraz podszywania się pod Administracje.
  5.     Zabrania się reklamowania innych stron, serwerów, FB, które tworzą anime z lektorem itp. Wyjątek stanowi podawanie linków do partnerów naszej strony.

separator.gif.9de126e7100ae11aaff459d0d0e0d2c2.gif

5.png.e845eaf14c5fd46ef1ec8d6860ab7bcc.png

  1.     Sygnatura może posiadać maks. rozmiar 600x300. Nie dotyczy to członków Administracji AnimeNi.
  2.     Sygnatura może posiadać maks. 6 linijek tekstu. Nie dotyczy to członków Administracji AnimeNi.
  3.     Sygnatura nie może posiadać wszelkich treści zabronionych przez regulamin forum.
  4.     Avatar nie może posiadać wszelkich treści zabronionych przez regulamin forum.

separator.gif.9de126e7100ae11aaff459d0d0e0d2c2.gif

6.png.44a29cf024c6462f8fcbbe076e9b46c4.png

Ostrzeżenia oraz blokady konta przyznawane są zgodnie z Tabelą Kar.

Jeśli ktoś z Administracji uzna, że użytkownik zasługuje na inna punktację niż ta podana w Tabeli Kar, może nadać punkty ostrzeżeń wedle uznania.

separator.gif.9de126e7100ae11aaff459d0d0e0d2c2.gif

7.png.31cf9f4a8211d00ba7be1ba29dde58d9.png

Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany/edycji Regulaminu Forum.

W przypadku zmiany Regulaminu Forum zostaniecie o tym niezwłocznie poinformowani.

 

adm.png.d8d7ce5548e594bff81063c4f9576df7.png

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...